Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 18h15
Antwoorden: 18 antwoorden
Beste,
Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!
Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!
Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Sta je dan op een zwarte lijst? En blijf je daar op staan, ook na afhandeling van het hele dossier?
Kan ik niet zeggen, heb sindsdien niet meer moeten bellen naar de klantendienst.
Ja, dat kan ik best geloven ...
Heb je er al eens aan gedacht (of misschien al gedaan) om fysisch een shop binnen te stappen? En dan eentje van Orange zelf, geen onderaannemer.
Daar kunnen ze u niet "in wacht" zetten en u gewoon afschepen is ook al moeilijker als je voor hun neus staat.
heb ik nog niet gedaan.
maar bij technische klantendienst zeggen ze dat het probleem bij de 2de lijnshulp zit, andere zeggen dat het bij een onderaannemer van hen zit die het systeem beheren. Die laatste zouden normaal 4 werkdagen krijgen om het op te lossen, ondertussen zijn dit er al meer dan 10 geworden.
Heb ook niet veel goesting om in de winkel te gaan wachten, die gaan volgens mij toch hetzelfde zeggen...