Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-20 11h43
Antwoorden: 6 antwoorden
Sinds enige tijd heb ik problemen met de WIFI verbinding in het huis. Bekabeld is het geen probleem om bv naar Netflix te kijken op de tv. Op de mobiele toestellen is het andere koek.
Volgens mijn toestel ben ik wel verbonden met het internet (een vol wifi teken) maar alles gaat bijzonder traag en vaak krijg ik zelfs de melding dat mijn router niet verbonden is met het internet. Dit is evenwel zeer frusterend aangezien ik thuis muziek luister via sonos en dus ook daarmee vaak niet kan verbinden.
Zelf heb ik de hele installatie al enkele malen uit het stopcontact getrokken, maar niets helpt..
iemand tips?
oja.. de telefonische helpdesk van Orange kan ik al helemaal niet bereiken
ok ik zal dit eens testen
Wat Netflix betreft kijk ik in 4K, of zou toch moeten. Gelukkig werkt dat nog 😉
Bedankt
Wat de WiFi betreft: werk jij in de 2,4 GHz of in de 5 GHz? 5 GHz is krachtiger en sneller, maar wordt ook makkelijker tegengehouden door hindernissen. 2,4 GHz is wat trager, maar heeft minder last van hindernissen.