annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdracht internet

Topic gestart op: 30-07-20 07h32

Antwoorden: 5 antwoorden

kaboe
Gewaardeerd verkenner

Overdracht internet

Komt dit nog in orde?

Op 6 juni 2020 werd er een aanvraag van overdracht internet gedaan, van mijn zoon naar mij.  Bijna twee maanden later, twee aanvragen verder, drie telefoontjes met de klantendienst en vier uitstapjes naar de Orangeshop, nog steeds niet in orde. 

Ondertussen heeft mijn zoon nog wel een stevige factuur gekregen: hij had een ‘love duo pakket’ (gsm en internet) waarbij hij op 6 juni zijn gsm abonnement had afgezegd en het internet had overgedragen naar mij. Doordat de gsm is weggevallen, liggen de tarieven van het internet beduidend hoger 😓

Wat kan ik nog doen om dit in orde te krijgen, dwz. gebruik kunnen maken van het bestaande internet en terugbetaling van de hogere internetkosten.

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@kaboe  ik denk dat je daar al het probleem hebt want je kan geen Love duo zonder gsm hebben. Alle Love pakketten zijn met gsm dus als de gsm is opgezegd denk ik dat alles opgezegd is geweest. Bij Orange is er geen pakket zonder gsm abonnement dus ik denk dat je beter eens vraagt via Messenger of Twitter en anders terug naar een shop en alles opnieuw aanvragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kaboe
Gewaardeerd verkenner

Patrick, dank voor je antwoord ! Samen met de vraag tot overdracht internet van mijn zoon ben ik echter al overgeschakeld van Koala naar Go Plus om een Love Duo pakket mogelijk te maken.

Dan maar voor de derde keer aanvragen, misschien nu de goede keer 😉

 

patrick2
Wijze
Wijze

@kaboe  is je probleem al opgelost ? Aarzel niet om de post te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere tribers ook verder helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Misschien in de Orange shop samen met uw zoon zijn account opzeggen.

En u een nieuwe aansluiting vragen. Raar dat het zo moeilijk gaat bij Orange. Lijkt wel Of Orange ze nog in de kinder schoenen staat, en dat dan met al die computer, database en internet technologie van tegenwoordig.

Leden met de meeste pluimen