En surfant sur notre site, vous acceptez l’utilisation de cookies. Les cookies sont des informations stockées dans votre navigateur qui nous permettent de vous offrir une meilleure expérience en ligne lors de votre visite.
Discussion créée le: 05-12-20 17h30
Réponses: 8 réponses
Hey allen
Ik heb reeds meer dan drie weken een zeer onstabiele internetverbinding en ik begin stilaan mijn geduld te verliezen. Ik probeer reeds drie weken de support te bereiken van Orange maar het is een nachtmerrie. Meestal krijg je niemand aan de lijn en - ondanks ontelbaar ingesproken berichten - word je ook niet terug opgebeld. In die drie weken heb ik na misschien 100 pogingen - ja je leest het goed - 3 keer iemand aan de lijn gehad die mij met een kluitje in het riet stuurt...
Internet is noodzakelijk voor mijn kinderen en mijn bedrijf. Ik zoek dan ook snel een oplossing of zoek een andere provider.
Ik ben bijna 99% zeker dat het probleem zich bevindt tussen de modem en het WAN.
Pingen naar alle interne toestellen verloopt zoals het hoort, maar pingen en traceroute naar bijvoorbeeld 8.8.8.8 geeft duidelijk packet loss aan:
Graag jullie mening, opmerkingen,...
Alvast bedankt!
De TL-WPA4220 heb ik pas na de problemen toegevoegd als versterker via een powerline netwerk.
@Glennson oké je werkt dus met een Powerline die voor je verbinding zorgt. Als je rechtstreeks met de kabel verbonden bent aan de modem heb je dan ook onstabiel internet ?