annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke Love trio past bij mij?

Topic gestart op: 29-02-20 08h04

Antwoorden: 19 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Welke Love trio past bij mij?

Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?

En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Gregory
Wijze
Wijze

Ik weet het, @Elketje81 maar betaal je daar niet extra voor ?

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Ja jammer genoeg wel...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  ja daar betaal je voor. 11 euro voor play en play more is 25 euro per maand EXTRA!!! Heb je films en kan je 7 dagen terug kijken. Bij het gewoon pakket zit terug kijken tot 36 uur.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 Ik heb dit altijd geweerd wegens de meerkost.  Dus mis ik het niet.  Weet wel dat mijn maandelijkse rekening met 24 EUR gedaald is. Vaste lijn heb ik opgegeven in ruil voor een Koala.  Maar ja, voor de ene is het belangrijk, voor de andere niet. Ik begrijp ook dat Telenet zijn inkomsten wil optimaliseren door die extra’s aan te bieden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Bij mijn telenetabonnement is ook een vaste lijn (volgens hen kwam dat dat dan goedkoper uit) maar heb geen vaste lijn...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen