annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 Gb data cadeau voor verjaardag maar...

Topic gestart op: 12-10-21 13h22

Antwoorden: 1 antwoord

StafRoef
Gewaardeerd verkenner

1 Gb data cadeau voor verjaardag maar...

OPGELOST

Vorige maand kreeg ik, zoals elk jaar, weer een cadeau van Orange voor mijn verjaardag. Daarbij was er de optie om 1 Gb datavolume geldig voor 31 dagen. Voor deze aanbieding heb je 30 dagen de tijd om dit te activeren. Echter in de app staat er dat je 178 dagen geldig om te activeren maar dit getal loopt dan ook niet af. Waarschijnlijk een bug in de app. Op de website krijg je wel het juist aantal dagen. Wat mij wel het meest stoort is dat, als je nog datavolume over hebt van een herlading en nog een aantal dagen geldig is, er geen verbruik op dit datavolume plaats heeft maar wel hetgeen je gekregen hebt. Hierdoor verlies ik datavolume van mijn herlading die na enkele dagen vervalt. Het zou juist omgekeerd moeten zijn met name eerst het resterende datavolume opgebruiken en dan pas het nieuwe. Ik had momenteel nog 2 gb datavolume van mijn herlading welk vervalt op 15/10 en de tijd om het cadeau te activeren verviel op 10/10. Wel die 2 gb ben ik kwijt omdat er niets meer afgaat maar wel van de 1 gb cadeau.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@StafRoef 

Dat is iets wat al heel lang zo is en nooit veranderd. Als je een cadeau accepteert , dus de mobiele data , dan verbruik je daar eerst van in plaats van je eigen data. Het is ook een cadeau hé die je kan en mag gebruiken. Als je dat ziet en je hebt net herladen ja dan kan het dus zijn dat je die herlading kwijt bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@StafRoef 

Dat is iets wat al heel lang zo is en nooit veranderd. Als je een cadeau accepteert , dus de mobiele data , dan verbruik je daar eerst van in plaats van je eigen data. Het is ook een cadeau hé die je kan en mag gebruiken. Als je dat ziet en je hebt net herladen ja dan kan het dus zijn dat je die herlading kwijt bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen