Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-21 13h22
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand kreeg ik, zoals elk jaar, weer een cadeau van Orange voor mijn verjaardag. Daarbij was er de optie om 1 Gb datavolume geldig voor 31 dagen. Voor deze aanbieding heb je 30 dagen de tijd om dit te activeren. Echter in de app staat er dat je 178 dagen geldig om te activeren maar dit getal loopt dan ook niet af. Waarschijnlijk een bug in de app. Op de website krijg je wel het juist aantal dagen. Wat mij wel het meest stoort is dat, als je nog datavolume over hebt van een herlading en nog een aantal dagen geldig is, er geen verbruik op dit datavolume plaats heeft maar wel hetgeen je gekregen hebt. Hierdoor verlies ik datavolume van mijn herlading die na enkele dagen vervalt. Het zou juist omgekeerd moeten zijn met name eerst het resterende datavolume opgebruiken en dan pas het nieuwe. Ik had momenteel nog 2 gb datavolume van mijn herlading welk vervalt op 15/10 en de tijd om het cadeau te activeren verviel op 10/10. Wel die 2 gb ben ik kwijt omdat er niets meer afgaat maar wel van de 1 gb cadeau.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is iets wat al heel lang zo is en nooit veranderd. Als je een cadeau accepteert , dus de mobiele data , dan verbruik je daar eerst van in plaats van je eigen data. Het is ook een cadeau hé die je kan en mag gebruiken. Als je dat ziet en je hebt net herladen ja dan kan het dus zijn dat je die herlading kwijt bent.
Dat is iets wat al heel lang zo is en nooit veranderd. Als je een cadeau accepteert , dus de mobiele data , dan verbruik je daar eerst van in plaats van je eigen data. Het is ook een cadeau hé die je kan en mag gebruiken. Als je dat ziet en je hebt net herladen ja dan kan het dus zijn dat je die herlading kwijt bent.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |