annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

Topic gestart op: 29-07-21 10h15

Antwoorden: 13 antwoorden

pieth
Gewaardeerd verkenner

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

OPGELOST

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de activatie van 4G na nummeroverdracht?

Bellen en SMS werkte vrijwel onmiddellijk, ik wacht nu al 2 dagen op 4G.

Overdracht van Scarlet naar Orange.

Toestel is iPhone X

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
pieth
Gewaardeerd verkenner

@TVK @JulieCools @Coconut @patrick2 

bij mij blijkt alles nu te werken zoals het hoort, hebben jullie al getest?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

@pieth  van mij krijg je deze al:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pieth  

Je toestel al eens herstart ? Hier kan je ook eens kijken hoe je toestel in te stellen. Kan zijn dat je APN instellingen niet correct staan. Meestal zou het voldoende moeten zijn je toestel te herstarten want ook na een overdracht heb je direct 4G.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pieth
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik heb dat al ettelijke malen geprobeerd. Ik heb ook al verschillende keren de klantendienst gebeld. Daar krijg ik afhankelijk van de persoon die ik aan de lijn heb een verschillend antwoord.

- Voor hen is alles in orde

- het kan tot 24 u duren eer dat geactiveerd wordt

- probeer nog eens binnen 15 min

- het is een probleem bij alle nieuwe activaties

- ...

allemaal antwoorden om me af te schepen, maar ondertussen geraakt het niet opgelost...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pieth  

De antwoorden die verschillend zijn zullen niet zijn om je af te schepen. Ik denk eerder dat ze het zelf niet weten wat er verkeerd gaat en dat ze je proberen te helpen maar niet op de juiste manier. 

Je kan beste eens via Messenger sturen op Facebook als je een account daar hebt. Daar je vraag dan eens stellen , of beter gezegd je probleem voorleggen. Daar wordt je naar mijn mening net iets beter geholpen en krijg je uiteindelijk ook een oplossing voor je probleem. Houd er wel rekening mee dat ze niet altijd direct zullen antwoorden kan zijn door drukte of omdat ze je probleem direct bij de juiste dienst zullen voorleggen. 

Heb in het verleden nog via die weg gestuurd en moet zeggen daar ben ik altijd goed en correct geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen