annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G werkt niet op sommige apps

Topic gestart op: 08-02-19 17h29

Antwoorden: 3 antwoorden

Lianeddd
Aspirant verkenner

4G werkt niet op sommige apps

OPGELOST

Sinds een paar weken werkt mijn 4G niet meer op bepaalde apps (bv. Snapchat). Als ik mijn simkaart in iemand anders zijn gsm stak werkten deze apps ook niet. Dus ben ik naar de orange shop geweest en daar kreeg ik een nieuwe simkaart. Maar na het activeren van de nieuwe simkaart werkten deze apps nog altijd niet. Ik heb ook reeds iemand anders zijn simkaart in mijn gsm gestoken en toen werkte het wel. Ik ben ten einde raad en hoop raad te krijgen van jullie.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Lianeddd

Heb je toevallig een herlaadkaart en recent Fun Pass social media geactiveerd ?
Er zijn problemen met deze nieuwe optie, zie het bericht van @Totem in deze topic :  https://community.orange.be/t5/Mobiel/Geen-verbinding-met-Whatsapp-en-Telegram-via-4G/m-p/14873

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Lianeddd

Heb je toevallig een herlaadkaart en recent Fun Pass social media geactiveerd ?
Er zijn problemen met deze nieuwe optie, zie het bericht van @Totem in deze topic :  https://community.orange.be/t5/Mobiel/Geen-verbinding-met-Whatsapp-en-Telegram-via-4G/m-p/14873

Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Lianeddd

Als je een iPhone hebt, kijk eens onder instellingen -> mobiele data , staat voor Snapchat en de andere apps de toegang tot mobiele data aan ?

Android : instellingen -> apps -> data gebruik

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lianeddd

Heb je al eens nagegaan of je in uw klantenzone (op PC) niet toevallig bij de opties van "Mijn Tariefplan"  "4G" hebt afgezet of dat het afstaat?

Vermits iemand anders simkaart in uw foon wel werkt en uw sim in een andere foon niet, en het bovendien een nieuwe simkaart is vermoed ik dus een foutieve instelling van uw abonnement. Het ligt dus niet aan de foon of aan de simkaart maar wel aan uw abonnement. Is mijn vermoeden hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen