annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g gsm abonnement nieuwe klant

Topic gestart op: 06-09-22 12h30

Antwoorden: 1 antwoord

RemkoK
Aspirant verkenner

4g gsm abonnement nieuwe klant

Geachte. Ik ben inmiddels al meer dan een week klant bij orange met tv+internet en 3 gsm abonnementen. Alles werkt naar behoren behalve het mobiele internet. Ik heb hier nu al paar keer overgebeld. Na een dikke 30 min wachten krijg je een medewerker aan de lijn , iedere keer krijg ik het zelfde verhaal te horen dat er een error zit bij de overdracht van de gsms en dat ze ern dossier opmaken en naar ern achterligende dienst sturen en die contact met mijn gaan opnemen maar hoor nooit iets. Dit is niet bepaald klant vriendelijk als ik het mag zeggen.ik zou graag zien dat het probleem zo spoedig mogelijk opgelost is.

 

Gr Remko

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Probeer de chat even, @RemkoK 

Hier volledig naar onder scrollen, dan rechts op het blauw icoon klikken

Schrijf je verhaal eerst neer in kladblok of zo ( klantnr, gsm nr, + verhaal, evt opgemaakt dossiernummer)

Dan gewoon copieren en plakken in de chat

Success

Leden met de meeste pluimen