Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-22 11h12
Antwoorden: 12 antwoorden
Gestart met 68€ pm. Nu 133€ betaald omdat ik buiten mijn bundel was geweest. Bij Telenet stond mijn mobiel internet bijna altijd aan en niks extra van kosten. Mijn vraag..met wat verbruik ik het meest? Ik download niet en heb abbo Go Plus. Mobiel staat nu niet meer aan als ik buiten ben maar toch heb ik bij mijn nieuwe factuur ook al 26€ buiten abbo..ik begrijp hier niks van
Mvg Marianne
Beste Mar2
U kan via uw klantenzone makkelijk een gedetailleerde factuur downloaden en daar gaat u kunnen zien waarom u zoveel heeft betaald buiten het abonnement
Klantenzone/mijn facturen en kies gedetailleerde factuur
Ik denk niet dat het veel uitmaakt als uw mobiel aanstaat of niet
Misschien heeft u zonder het te weten een maandelijks abonnement aangemaakt bij een externe firma, (ringtone, achtergronden, spelletjes enz)
groetjes
Beste FVB,
Kan u me uitleggen wat Smart data betekent?
Mvg
Smart Data is een term die Orange hanteert voor extra data die je krijgt bovenop je standaard abonnement tegen een vast extra bedrag en dit vanwege je een toestel koopt tegen verlaagde prijs.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |