Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen:
Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.
Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
@Sb1998 5G is enkel al beetje beschikbaar bij Proximus , nu bij hun moet je wel een speciaal abonnement hebben om dan toegang te kunnen krijgen tot hun 5G.
Groetjes,
bigMODDER
@Anonymous
Ik denk dat de meeste providers daar wel munt zullen uit slaan en een speciaal abo gaan voorzien. Trouwens, als ik me niet vergis, die 5G van Px die er nu al is, dat is maar een verzwakte versie dacht ik. Nog niet de echte volle 5G.
@Cdt24801 : Klopt , maar het speciaal abo is wel volledig onbeperkt , ook het mobiel internet -> In België: je surft onbeperkt aan de hoogste snelheid via 4G, 4G+ en 5G netwerk <- .
Een droom tariefplan!
Groetjes,
bigMODDER
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |