annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G

Topic gestart op: 04-01-21 01h28

Antwoorden: 14 antwoorden

Sb1998
Aspirant verkenner

5G

OPGELOST

Wanneer komt 5G denken jullie?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Sb1998 

Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen:
Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.

Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sb1998 

Zal nog wel efkes duren denk ik ... De Belgische politiek kennende ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Sb1998 5G is enkel al beetje beschikbaar bij Proximus , nu bij hun moet je wel een speciaal abonnement hebben om dan toegang te kunnen krijgen tot hun 5G.

 

Groetjes,

bigMODDER 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik denk dat de meeste providers daar wel munt zullen uit slaan en een speciaal abo gaan voorzien. Trouwens, als ik me niet vergis, die 5G van Px die er nu al is, dat is maar een verzwakte versie dacht ik. Nog niet de echte volle 5G.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 : Klopt , maar het speciaal abo is wel volledig onbeperkt , ook het mobiel internet -> In België: je surft onbeperkt aan de hoogste snelheid via 4G, 4G+ en 5G netwerk <- .

Een droom tariefplan!

 

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Opletten hoor, de meeste dromen zijn bedrog ... 😋 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen