Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 22h32
Antwoorden: 19 antwoorden
Heb net gelezen dat Proximus morgen zijn 5G netwerk gaat uitrollen in 30 gemeente van het land. Nu is de vraag wie dat allemaal kan gaan testen. Ik heb geen 5G modem in de gsm zitten en denk de meeste niet , tenzij er iemand een Samsung S20 Ultra heeft. Ben benieuwd wat het gaat opbrengen en welke gemeente er worden voorzien van 5G.
Volgens Proximus gebeurd alles op hun eigen antennes en zal het aan de normen zijn die voorgeschreven staan.
Voor 360 € heb je 5G telefoon met 128 GB RAM. Faire deal lijkt me....
Of de Oneplus Nord voor 399 €
Moeten niet persé vlaggeschepen zijn. Bij Samsung 200 € extra voor 5G, pure ripp-off vind ik dat.
Zou ik niet ervoor over hebben, gezien je er quasi geen gebruik van zal kunnen maken.
T-mobile (NL) 'go unlimited' abonnees krijgen 5g zonder bijbetalen
Gezin, 4 personen, 100 GB voor 19,5 €/maand/persoon 🙄
Het is 5g maar op dezelfde masten en banden als 4g, waardoor de snelheid maar max 30% hoger is dan die van 4g, daarnaast heb je ook een speciaal abo nodig(en natuurlijk zoals jij al aanhaalt een gepaste smartphone), maar er zullen stappen gemaakt moeten worden zodat we vooruit kunnen, en het is goed om te zien dat deze stappen genomen worden, aangezien het mogelijk is via dezelfde masten denk ik dat we van orange een in de komende maanden ook al wat zouden kunnen zien.
@izzet3838 ik denk ook dat er de komende maanden veel gaat veranderen betreft de 5G uitrol , van alle operatoren. Wel jammer dat Proximus er weer een apart abonnement van maakt maar goed , morgen weten we meer hierover. Hoop enkel niet dat Orange er ook aparte abonnementen voor gaat hanteren je kan dat toch net zo goed aanpassen op je huidige abonnement. We zullen zien!
Beste,
Telecom is een bevoegdheid van de federale regering. Dusja, dan weet je waarom het lang duurt hé 😉
Verder weet ik hier ook niet meer over dan derest hier in de tribe. Het komt, de vraag is wanneer.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom