annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Best Distinations Plus optie - onvoldoende GB

Topic gestart op: 13-06-24 14h10

Antwoorden: 5 antwoorden

kvd
Aspirant verkenner

Best Distinations Plus optie - onvoldoende GB

De Best Destinations Plus opties zijn beperkt tot 1GB per maand (of per 40 dagen). Wat doe je als je gedurende een maand meer nodig hebt in bestemmingen die onder Best Destinations vallen ? Voor 1 maand is 1GB niet echt veel.

Is het mogelijk meerdere pakketen tegelijk aan te schaffen (en zo bvb je quota tot 5GB op te trekken). Kan dat ? 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@kvd  een goedemorgen,

ik vermoed dat het ook met meer kan. Dit vond ik erover.

Best Destinations Data is een optie van 12 € per maand incl. btw met een surfvolume van 500 MB binnen de Best Destinations. Deze maandelijkse optie wordt elke maand automatisch verlengd. De optie kan uitgeschakeld worden in de My Orange-app (Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties).

Ook hier staat nog een nuttig artikel: https://www.orange.be/sites/b2c/files/ug_2101002_ug_roaming_update_nl.pdf

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
kvd
Aspirant verkenner

Josette, dank voor je antwoord.

Die Best Destinatie Data die jij aanhaalt is slechts 500Mb. Dan wordt zo een data-extensie pas echt zinloos.

Ik zoek dus iets dat meer doet dan de 1GB van de Best Destinations Plus uitbreiding. Voor eemn gemiddelde verblijf in buitenland van een 3-tal weken gebruik ik gemiddeld iets van een 2 tot 3GB (omdat je niet steeds overal aan de wifi kan hangen). Binnen EU is dat geen probleem, maar voor daarbuiten zoek ik dus een oplossing

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @kvd ,

Ik weet niet of er een "top-up" bestaat voor best destinations. Echter zou ik aanraden om lokaal een simkaart aan te schaffen als je meer data wil gaan verbruiken want dit zal in vele gevallen een pak goedkoper uitkomen. Als je GSM 2 simkaarten ondersteund, of 1 sim en 1 E-sim zoals Iphone's dan kun je bvb instellen dat je data van de lokale kaart afgaat.

Bekijk anders dit even, misschien kan dit een oplossing voor jouw zijn als je veel buiten de EU gaat.
https://www.airalo.com/vls-BE/blog/how-does-an-international-esim-work-your-complete-guide 
Zelf geen ervaring mee, ik kwam door dokter Google op dat bedrijf uit.

0 pluimen
kvd
Aspirant verkenner

Het zou flauw zijn als zoiets bij Orange niet zo mogelijk zijn.

Bij Proximus hebben ze een Daily Roaming Pass waarbij voor 5,95€ per dag je je beschikbare data uit je abonnement kan gebruiken buiten EU.

Ik ging er altijd vanuit dat providers elkaar benaderen qua producten, maar niet dus. Misschien moet ik na 24 jaar trouwe klant zijn maar eens van provider van veranderen. Proximus is duidelijk de betere deal hier.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen