annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bonus mobiel internet

Topic gestart op: 02-11-19 12h50

Antwoorden: 7 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Bonus mobiel internet

Ik heb een love trio pakket met een koala abonnement. Nu heb ik onlangs gratis 1gb kado gekregen, maar kan het niet gebruiken. Eerst moet alles op zijn van mijn huidige abonnement vooraleer ik die gratis Gb kan gebruiken. Ik zie dus momenteel niet het nut van iets gratis krijgen als je het niet kan gebruiken. Iemand nog dit probleem gehad? Of kan Orange dit misschien aanpassen in de toekomst zodat het internetverbruik eerst van de bonussen gaat?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  wanneer heeft u deze bonus geactiveerd?

Want elke keer dat u de bonus activeerd gaat deze eerst gebruikt worden dat is de bedoeling hiervan. Heb zelf zo al veel bonussen gehad en elke keer is het tot nu toe daarvan berekend. Misschien zit er een fout in de teller daarvoor eens dan het beste de klantendienst te bellen 5000 of via FB een bericht doen of twitter. Maar u kan ook even wachten en zien of er daadwerkelijk iets van die teller af gaat als u bijvoorbeeld deze bonus gisteren heeft geaccepteerd. Er zit een bepaalde verwerkingstijd op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Denk dat het 28/10 was. Ik zie dat mijn verbruik nog steeds van mijn 4 Gb gaat ipv het gratis surfvolume.

Erg is dat nu ook niet 😉 alleen wat jammer dat ik het momenteel niet kan gebruiken.

Had orange een tijdje geleden al gecontacteerd via FB voor een ander klein probleempje, maar denk dat ze daar nog wat slapen 💤💤 ...geen reactie gekregen. Misschien maandag? We zien wel zeker.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  zeker eens proberen nog een keer. Ik weet dat het op dit moment drukker is bij het webcare team waardoor u langer kan wachten op een antwoordt. De feestdag ertussen helpt ook niet echt veel. Maar het extra ' gratis ' surfvolume dient eerst aangesproken te worden voor al eer u op uw eigen surfvolume verder gaat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Allen

Heb ondertussen reactie gehad, ze gaan het bekijken... De foto die ik heb meegestuurd ter verduidelijking hebben ze doorgestuurd naar hun juiste collega.

De weinige problemen dat ik al gehad heb met Orange is altijd opgelost geweest, maar je moet geduld hebben. 😉

Merci voor de suggesties

Leden met de meeste pluimen