annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Compabiliteit TPLINK Archer MR200

Topic gestart op: 14-01-20 19h25

Antwoorden: 5 antwoorden

KonradS
Aspirant verkenner

Compabiliteit TPLINK Archer MR200

Gisteren had ik nog een perfect werkende verbinding met mijn destijds aangekochte TPLINK Archer MR200 (het verplichte toestel van dat moment) en mijn EasyInternet@Home.

Dat de modem geen fantastisch toestel is, was al snel duidelijk. Maar men leert zichzelf wat workarounds en aanvaardt dat sommige producten nu eenmaal verwaarloosd worden op technisch vlak door de provider. Een firmware upgrade zat er niet in.

Vandaag constateer ik dat de modem weliswaar perfect werkt: wifi, ethernet, 4g-verbinding. Maar dat iemand bij Orange een change moet hebben uitgevoerd waardoor mijn internetbezoek trouw verwezen wordt naar https://denial.orange.be/not_modem

Mijn modem werd met andere woorden van de lijst gesmeten zonder boe of ba. Gelieve ofwel mijn door Orange verstrekt toestel terug op de lijst te zetten, simkaarten niet locked in te maken of mijn modem van de nodige upgrades te voorzien zodat hij/zij mag meespelen.

Ik vermoed dat ik niet de enige persoon die dit toestel heeft.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@KonradS 

Wat ik u nog kan meegeven: wanneer iets fout gaat en er verschijnt een foutmelding , dan is het zo dat de vlag niet altijd de lading dekt.

Ik bedoel daar mee: foutmeldingen zijn teksten die ergens in een bestandje staan. Op de servers zijn algoritmen en procedures die bij een welbepaalde fout een welbepaald tekstje gaan doorsturen. maar soms gebeurt het wel eens dat een fout dezelfde symptomen heeft op serverniveau als een andere fout en dat er bijgevolg een berichtje doorgestuurd wordt dat totaal naast de kwestie is.

En als de storing in kwestie op de servers zelf is, dan is die kans nog veel groter.

Het zou dus kunnen dat die foutmelding die je te zien krijgt totaal naast de kwestie is.

Ik spreek voorzichtigerwijs natuurlijk in de voorwaardelijke modus ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen