Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-21 12h51
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
Ik had ook zelfde probleem verbruikt 4g zonder dat ik op mijn gsm zit
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
Net gebeld met Orange, ze zeggen dat er een algemene storing is en dat ze niet weten tegen wanneer het opgelost zal zijn. Kan elk moment in orde komen volgens de persoon aan de andere kant van de lijn. Geen woord over compensatie, nada.... Orange is the new black.... 🤣
Goed nieuws om te melden: Alles is weer terug normaal.
Flybox:
- surfvolume: 15GB
- Data boost piek: 35 GB
- Data voost dal: 100 GB
Dus, normaal zou ook bij iedereen stilaan terug normaal zijn en kan iedereen weer surfen op het internet, TV kijken of gamen.
Toch een pluim voor Orange 🙂