annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data Flybox niet op 0 gezet?

Topic gestart op: 27-11-21 12h51

Antwoorden: 8 antwoorden

Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Data Flybox niet op 0 gezet?

OPGELOST

Hallo,

 

Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts

291,73MB verbruikt hebben en bovendien heb ik geen
 
verwittigingssms ontvangen ( 80%/100%) toch geeft mijn klantenzone aan dat ik reeds biijna al mijn data opgebruikt heb.
 
Ziet er naar uit dat op 14 november mijn data niet gereset werd.
 
Zeer vervelend, Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Synabo223
Gewaardeerd verkenner

Ik had ook zelfde probleem verbruikt 4g zonder dat ik op mijn gsm zit

 

0 pluimen
Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .

Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Net gebeld met Orange, ze zeggen  dat er een algemene storing is en dat ze niet weten tegen wanneer het opgelost zal zijn. Kan elk moment in orde komen volgens de persoon aan de andere kant van de lijn. Geen woord over compensatie, nada....   Orange is the new black....    🤣

Surfer
Ervaren genezer

Goed nieuws om te melden: Alles is weer terug normaal.

Flybox:

- surfvolume: 15GB

- Data boost  piek: 35 GB

- Data voost dal: 100 GB

Dus, normaal zou ook bij iedereen stilaan terug normaal zijn en kan iedereen weer surfen op het internet, TV kijken of gamen.

Toch een pluim voor Orange 🙂

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen