annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data in frankrijk

Topic gestart op: 25-08-23 19h40

Antwoorden: 2 antwoorden

Linake
Aspirant verkenner

Data in frankrijk

Mijn dochter is met een vriendin en haar familie in frankrijk al 1 week ,ze zijn daar voor 10 dagen maar haar data van 20gb bij haar go plus abonnement is er al door met een extra van 10 euro bij abonnement, heb dat nu nog eens 10 euro verhoogd maar is er ergens een betere oplossing want als da elke dag nog nog 10 euro gaat zijn dan zal da in totaal tegen dat ze thuis is al voot 50 euro extra zijn ,terwijl zoals ik de site lees dat 1 gb 10 euro kost  dus voor 50 euro zal dat 5 gb zijn? Dat bij een tienerdochter van 16 er bij wijze van spreken al op is na een halve dag 🫣

 

Dank je

Wendy

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

Beste @Linake 

ziehier wat meer info over data control in het buitenland. Je kunt het controleren, een limiet op plakken of er een extra aan toevoegen.

 

Hopelijk helpt dit een beetje, zoniet, stel me dan gerust nog maar vragen.

Mvg

Helen1

Screenshot_20230902-124847.png

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

 Verhoog haar abonnement naar een Go intense (totaal 35 GB roaming) of een Extreme (45 GB). De maand erop ga je terug naar een Plus.

het verschil in prijs betaal je eerst dubbel, aangezien je altijd een maand vooruit betaalt. Maar de maand erop, als je terug in een Plus zit, wordt dat stuk terug afgetrokken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen