annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet @Home router instellen dmv landing Page

Topic gestart op: 27-07-18 15h08

Antwoorden: 3 antwoorden

PowerConsultant
Gewaardeerd verkenner

Easy Internet @Home router instellen dmv landing Page

Hallo

 

Is er een mogelijkheid om mijn Easy Internet at Home router dmv een landing page in te stellen dat als er iemand gebruik wil maken van mijn Wi-Fi, hij of zij eerst een e-mail adres dient in te vullen alvorens hij of zij kan surfen?

 

Bedankt

Laurens

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

 

Is er een mogelijkheid om mijn Easy Internet at Home router dmv een landing page in te stellen dat als er iemand gebruik wil maken van mijn Wi-Fi, hij of zij eerst een e-mail adres dient in te vullen alvorens hij of zij kan surfen?

 

Bedankt

Laurens

Ugh @PowerConsultant,

 

Dat is helaas niet mogelijk, beste Triber.

 

Tracht je een hotspot te maken? Want dat is niet mogelijk met onze Flybox.

 

Laat het pluimen regenen

🐺 Totem 🐺

PowerConsultant
Gewaardeerd verkenner

Ik probeer niet een hotspot te maken, ik heb er een hotspot van gemaakt. Ik zou het alleen handig vinden moest ik op die manier te weten komen wie er allemaal gebruik van maakt en zodoende aan mail-adressen te geraken om daarna mailings uit sturen met aanbiedingen en dergelijke meer.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@PowerConsultant

Als het volgens @Totem niet mogelijk is om van een flybox een hotspot te maken en jij hebt het toch gedaan, kun je dan eens uit de doeken doen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik denk dat je daar nog wel mensen mee blij zou kunnen maken. Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen