annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet at Home

Topic gestart op: 21-12-22 08h12

Antwoorden: 3 antwoorden

Virannha
Ervaren verkenner

Easy Internet at Home

Bij Easy Internet at Home staat op er onze klantenzonepagina het resterend saldo, met o.a. databoost, hoeveel verbruik er was in de piekuren en de daluren, maar bovenaan staat er surfvolume 15 GB die nog niet opgebruikt zijn. Als ik over mijn 35 GB gedurende de piekuren zou gaan, gaat dat saldo daar dan vanaf?

Wat gebeurt als ik over mijn 35 GB piekuren ga?

Al op voorhand dank voor een eventueel antwoord.

Lieve

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Virannha
Ervaren verkenner

en die 15 GB gewoon surfvolume, kan ik die opgebruiken in de piekuren?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Virannha 

De Flybox 15 GB geeft 15 GB elk moment

De Flybox 150 is 50  GB op elk moment ( is Flybox 15 GB + 35 GB boost)

Home Flybox: 150 GB data | Orange België

Flybox 150 GB komt overeen met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) + de optie Data Boost

Met de optie Data Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 35 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 210 Mbps

Zodra je de 15 GB surfvolume van je abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) en de 35 GB surfvolume van de piekuren van de optie Data Boost helemaal hebt opgebruikt, wordt je surfsnelheid in piek- en daluren verlaagd naar 512 kbps, zelfs al heb je de 100 GB van de daluren niet helemaal opgebruikt. Je kan weer tegen de normale snelheid surfen als je een surfherlaadbeurt koopt.

Gregory
Wijze
Wijze

Voor zover ik hier en Hoeveel surfvolume bevat de Home Flybox? | Orange België uit kan af leiden @Virannha zal je snelheid verlaagd worden naar naar 512 kbps

 

Leden met de meeste pluimen