annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy internet at home

Topic gestart op: 14-07-19 22h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Maikel507x
Aspirant verkenner

Easy internet at home

OPGELOST

Laatste maand stond er dat we 100 gb intenet hadden tijdens de daluren. (van 18:00 - 06:00 en in het weekend). Nu staat er dat we onbeperkt internet hebben tijdens de daluren maar ik heb nergens gevonden dat het is ge upgrade. Dus is dit een foutje of is het echt onbeperkt? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@Maikel507x 

Had een tijdje geleden ook Easy internet @Home....
In de klantenzone stond inderdaad dat je bij daluren onbeperkt kon surfen, maar dat is een fout.

Want als je eenmaal die 100gb gebruikt hebt dan surf je verder aan lagere snelheid, in de piekuren gebruik je dan het volume van 15gb. Als je een boost hebt komt er dan nog eens 35gb bij.

Dat was mijn ervaring toen ik Easy internet @Home had!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

@Maikel507x 

Had een tijdje geleden ook Easy internet @Home....
In de klantenzone stond inderdaad dat je bij daluren onbeperkt kon surfen, maar dat is een fout.

Want als je eenmaal die 100gb gebruikt hebt dan surf je verder aan lagere snelheid, in de piekuren gebruik je dan het volume van 15gb. Als je een boost hebt komt er dan nog eens 35gb bij.

Dat was mijn ervaring toen ik Easy internet @Home had!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Flybox 150 GB komt overeen met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) + de optie Data Boost

Met de optie Data Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 35 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 225 Mbps. Indien je de maandelijkse optie wenst te deactiveren, kan dit pas na 30 dagen. De optie is enkel compatibel met de aanbieding Flybox 15 GB (Easy Internet @Home).

Voorwaarden voor gratis surfen in de daluren

Het surfvolume dat tijdens de daluren, m.a.w. tussen 18.00 uur en 6.00 uur, wordt verbruikt, wordt niet afgehouden van het surfvolume van het abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) of van de optie Data Boost in piekuren (35 GB). Wanneer je meer dan 100 GB verbruikt in de daluren, word je verwittigd via sms en begin je je surfvolume van de piekuren te gebruiken.

Zodra je de 15 GB surfvolume van je abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) en de 35 GB surfvolume van de piekuren van de optie Data Boost helemaal hebt opgebruikt, wordt je surfsnelheid in piek- en daluren verlaagd naar 256 kbps, zelfs al heb je de 100 GB van de daluren niet helemaal opgebruikt. Je kan weer tegen de normale snelheid surfen als je een surfherlaadbeurt koopt.

 

Dit heb ik voor u gevonden in de voorwaarden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maikel507x 

Ik heb daar even op gezocht maar ik heb daar niks over gevonden. Waar heb je dat gelezen van dat onbeperkt surfen voor uw abonnement?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Maikel507x
Aspirant verkenner

Normaal als je je verbruik bekijkt staat er hoeveel je hebt verbruikt en hoeveel internet je hebt in de daluren. Laatste maand stond er het getal 100 en nu staat er onbeperkt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen