Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-09-18 20h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi,
Wie kan mij het antwoord geven op deze vragen over Easy Internet @ Home?
1. Hoe kun/moet je het abonnement betalen? Factuur of domiciliëring?
2. Wat is de duur van het abonnement? Maandelijks opzegbaar?
Bedankt voor uw reacties.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Brasileric als u de easy internet @ home neemt van 20 euro per maand dan heeft u een contract duur van 12 maanden , moest u na de zes maanden opzeggen moet geen verbrekings vergoeding betalen. Neemt u het abonnement van 15 euro per maand heeft u geen contract en is het maandelijks opzegbaar. Het eerste heeft er mee te maken dat er een modem bij zit , zoals ik heb vernomen uit de info via de website. Bij de tweede weet ik niet hoe het zit met de modem , appart bij huren of kopen.
U kan betalen per domiciliering of per factuur maandelijks via de bank.
@Brasileric de modem is ook apprt te kopen en bij je abonnement te nemen . Los kost deze 129 euro als men deze neemt met het abonnement koopt u deze voor 39 euro vandaar dat er een contract bij zit van 12 maanden.
@Brasileric als u de easy internet @ home neemt van 20 euro per maand dan heeft u een contract duur van 12 maanden , moest u na de zes maanden opzeggen moet geen verbrekings vergoeding betalen. Neemt u het abonnement van 15 euro per maand heeft u geen contract en is het maandelijks opzegbaar. Het eerste heeft er mee te maken dat er een modem bij zit , zoals ik heb vernomen uit de info via de website. Bij de tweede weet ik niet hoe het zit met de modem , appart bij huren of kopen.
U kan betalen per domiciliering of per factuur maandelijks via de bank.
@Brasileric de modem is ook apprt te kopen en bij je abonnement te nemen . Los kost deze 129 euro als men deze neemt met het abonnement koopt u deze voor 39 euro vandaar dat er een contract bij zit van 12 maanden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |