Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-20 11h32
Antwoorden: 15 antwoorden
Hallo,
Bestaat er bij Orange een equivalent voor Telenet One Number? Zodat je bv een smartwatch met esim kan gebruiken met hetzelfde tel nummer zonder gsm en ook de data enz van dat abonnement gebruikt?
Ondertussen al 15 maanden verder...ik heb ook een smartwach die met esim kan werken. Maar ik vind nog nergens iets dat dit bij Orange kan. Nog altijd in de " pipeline" vermoed ik.
Vrees dat Orange ons hier dik in de steek gaat laten, wacht al enkele jaren.
Misschien moet ik toch nog overstappen op telenet.
Het gras is niet altijd groener aan de overkant......
Ja Telenet bied dat aan en ondersteund het ook dus het is je eigen keus maar Orange ondersteund weer E-sim op de gsm toestellen en Telenet niet.
Op de website van orange staat al bijna 2jaar dat het eraan komt nog steeds niets.
Telenet doet het dan toch maar, groener of niet 😉
Ja dat is waar dat klopt. Telenet roept ook al twee jaar dat E-sim naar de gsm toestellen komt en ook nog altijd niks.
Dus wat ik gewoon hiermee wil aanhalen is dat de twee onafhankelijk iets van elkaar roepen en maken maar ze zijn allebei zeker niet op punt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |