annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Equivalent Telenet One Number

Topic gestart op: 27-12-20 11h32

Antwoorden: 15 antwoorden

J0eri
Gewaardeerd verkenner

Equivalent Telenet One Number

Hallo,

 

Bestaat er bij Orange een equivalent voor Telenet One Number? Zodat je bv een smartwatch met esim kan gebruiken met hetzelfde tel nummer zonder gsm en ook de data enz van dat abonnement gebruikt?

Labels (3)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Phil_V 

Nee heel constructief niet dat klopt enkel deze vragen en of antwoorden staan er inmiddels meer hier op de tribe. 

Het is een kwestie van de blogs en de tribe zelf in de gaten te houden wanneer dit in voege is ze brengen dat vanzelf naar buiten als het zo ver is. 

En ja een verwijzing naar de andere providers is er zeker want niemand heeft van de E-sim iets op punt. Orange was de aller eerste op de markt dat dit uit kwam , dan is Proximus gevolgd en Telenet huppelt daar achter aan. 

Het kan zeker geen kwaad om als aller eerste te zijn en de trends voor te zijn maar dat is nu eenmaal niet zo. De waarde is zeker niet te klein want er zijn vragen genoeg hier over om dit op punt te krijgen. 

Technisch gezien kan Orange volgen , want Telenet heeft het bewezen door de E-sim op een smartwatch te zetten dus dat mag geen probleem zijn. 

Wel zullen zien wat het brengt ik verwacht niet heel snel dat het er komt want deze vragen zijn er al een jaar en al een jaar lees ik van Orange dat ze er mee bezig zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@plaske12 

Zolang er hier geen vermelding is dat het mogelijk is moet je dus niks proberen en of verwachten. Je kan kijken aan de overkant misschien is het gras daar groener geen idee. Je kan ook geduld hebben en wachten wat er gaat gebeuren en ja er wachten er meerdere maar geduld is een schone zaak denk ik dan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@J0eri  op dit moment is Telenet de enige die dit aanbied en ook het enige wat Telenet aanbied. Heb natuurlijk al eens rond gekeken anders wist ik het ook niet. 

Bij Orange is het dus de E-sim die wordt ondersteund voor de gsm toestellen die E-sim ondersteunen. Over de smartwatches is nog niks bekend en het zal denk ik ook wel iets worden voor de toekomst maar voorlopig nog niet. Van zodra er meer bekend is zal Orange het wel communiceren op de gekende kanalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  nee want je krijgt dus een fysieke simkaart om in een toestel te steken zodat je je data bundel kan delen op een ander apparaat. Is gemakkelijk voor als je op een tablet internet wil hebben , maar die tablet dient wel een 4G ondersteuning te hebben. Daar is die kaart voor bedoeld. Het geen wat de topic starter wil is echt een startwacht die E-sim ondersteund dus zoals een iPhone dit kan ondersteunen. Dan kan je ook bellen en sms'en en op internet via die E-sim , je profiel eigenlijk , en dat is dan gekoppeld aan jou telefoonnummer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen