Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-20 11h32
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Bestaat er bij Orange een equivalent voor Telenet One Number? Zodat je bv een smartwatch met esim kan gebruiken met hetzelfde tel nummer zonder gsm en ook de data enz van dat abonnement gebruikt?
Nu toch al 3 jaar aan het wachten op Orange, voor een feature die zogezegd weldra ging kunnen.
Is er dan nog altijd geen enkel idee wanneer dit kan?
Misschien toch maar bij Yellow gaan kijken…
Zolang er hier geen vermelding is dat het mogelijk is moet je dus niks proberen en of verwachten. Je kan kijken aan de overkant misschien is het gras daar groener geen idee. Je kan ook geduld hebben en wachten wat er gaat gebeuren en ja er wachten er meerdere maar geduld is een schone zaak denk ik dan.
@J0eri op dit moment is Telenet de enige die dit aanbied en ook het enige wat Telenet aanbied. Heb natuurlijk al eens rond gekeken anders wist ik het ook niet.
Bij Orange is het dus de E-sim die wordt ondersteund voor de gsm toestellen die E-sim ondersteunen. Over de smartwatches is nog niks bekend en het zal denk ik ook wel iets worden voor de toekomst maar voorlopig nog niet. Van zodra er meer bekend is zal Orange het wel communiceren op de gekende kanalen.
Kan dit geen oplossing zijn?
https://www.orange.be/nl/blog/een-tweede-simkaart-voor-een-tweede-apparaat