annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra Surf Card lijkt extra moeilijk?

Topic gestart op: 15-12-21 15h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Crazy
Aspirant verkenner

Extra Surf Card lijkt extra moeilijk?

Ik had reeds een extra surf card die werkte en die gelinkt was aan mijn abonnement.

Ik gebruikte die in de auto.  Auto is ondertussen verkocht en kaartje ergens verkeerd gelegd, waardoor ik dacht geen probleem, ik vervang die extra surf card en we zijn weer online.   Niet dus.

Al weken ben ik bezig om dit te laten werken.

Alles gereset, twee keer de sim kaart vervangen en laten activeren, en de enige reactie bij Orange is 'het zou  moeten werken'.

Tja...  daar zijn we niets mee natuurlijk.  Kaart werkt zowel niet in een 4G dongle als in de telefoon.  Er is wel een verbinding met het netwerk, maar er is geen internetverkeer mogelijk (ik dacht eerst aan DNS issues, maar zelfs pingen naar 8.8.8.8 lukt niet)

Iemand nog een idee want na de support medewerkers die er ook gewoon geen zin meer in hebben begin ik wel wat wanhopig te worden en lijkt een andere provider een betere oplossing ondertussen.

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Crazy
Aspirant verkenner

Heb zowel een 4G dongle waar het niet in werkt als in mijn telefoon, waar het met de simkaart waar ik mee bel, wel mee werkt.

Alle instellingen al nagelopen, gereset, manueel al proberen instellen, niets werkt.  Zelfs dus niet met een nieuwe kaart want die is al twee maal gewisseld.  Voorheen werkte dit perfect dus er moet iets met die kaarten zijn of iets met de instellingen centraal denk ik dan.

De verbinding op zich met het netwerk is er wel (4G icoontje en zo) maar je kan nergens aan.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Crazy 

Ik zou dit allemaal eens regelen via messenger of via de chat. Niet via de telefoon.

Je hebt dan veel meer kans op een deftig antwoord van de juiste dienst. Vooral via messenger. Het kan dan wel zijn dat je soms enkele dagen moet wachten op dat antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Crazy
Aspirant verkenner

Messenger via facebook dan bedoel je dan?

Wel triest eigenlijk...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Crazy  schreef:

Messenger via facebook dan bedoel je dan?

...knip...


Ja, inderdaad.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen