annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra mobiele data voor een korte reis

Topic gestart op: 16-02-22 10h57

Antwoorden: 4 antwoorden

cami_alves
Rekruut scout

Extra mobiele data voor een korte reis

Goeiedag, 

Ik heb een vraag i.v.m. het aankopen van extra mobiele data. Ik vertrek binnenkort op reis, maar het gehuurde appartement beschikt niet over WI-FI. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met mijn Orange-abonnement extra GB mobiele data aan te open voor een korte periode, en waar ik de prijzen hiervan kan vinden. 

 

Dank bij voorbaat voor de hulp! 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@cami_alves 

Als het binnen de EU is dat je op reis gaat zou ik het advies van @Gregory volgen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@cami_alves 

Je kan hier eens kijken wat mogelijk is. Maar ligt er aan wat je onder 'op reis gaan ' wil zeggen. Is dit naar het buitenland binnen de EU of erbuiten of gewoon in eigen land. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@cami_alves 

Je kunt in My Orange, Mijn producten beheren, Mij (bovenaan), Opties beheren

Onderaan - Mobiel internet.  Heb je een surfherlaadbeurt van 5GB ( 10 Eur) of 1 GB (6 eur)

Je kunt die aan zetten - maar vergeet niet van die achteraf terug af te zetten - ziet er maandelijks uit

De beste oplossing, volgens mij, is in My Orange van tarief veranderen naar een Go Extreme ( 40 EUR/maand of 31 EUR als je ook vast internet hebt of een tweede abonnement Intense/Extreme op je factuur)

De maand erna schakel je terug over naar je vroeger abonnement.

Kost dus 1 maand wat extra.

Let op - als de factuur komt zal die meer zijn dan het verschil aangezien je vooruit betaalt.  Eenmaal terug op je vroeger abonnement wordt dit teveel vooruitbetaald deel dan wel afgetrokken.

 

 

Josette
Wijze
Wijze

@cami_alves goedemiddag.

Daar zitten wij ook mee, als we met de camper weggaan.

Heb nog niets zinnigs gevonden.

Of het is heel het jaar door misschien iemand anders die er meer weet van heeft!

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen