Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo
weet er iemand hoe da komt ? Ik wou een 2gb kado doen aan iemand van mijn familie en het lukte niet met 1 persoon maar dan wel met een andere persoon
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan onderstaande link jou helpen?
Hierin staat alle info omtrent het delen van Orange Thank You met je familie en ook alle beperkingen zoals je maar kan lid zijn van 1 familie.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Misschien zit er een bepaald limiet aan maar dat vind ik niet terug.
Kan je ons zeggen of er een bepaald limiet op zit voor het doorgeven van die verkregen data aan familie leden ?
Ok Merci lig ton aan orange. Zelf dat niet lukt
Da weet ik nu ook wel he mo laat mo
Als ik nu cadeau de bongende keer 5 GB zou krijgen .kan ik die dan aan een van mijn Tribe vrienden schenken omdat ik het niet nodig heb .
Is een vraag omdat ik dit cadeau al twee maal gehad heb en ik het gewoon niet aan toe kwam om te verbruiken .Dus jammer geschenk verbrast 😧
wat ik sneu vind
En als ik er in vervolg iemand plezier kan mee doen .???
Daarom deze vraag.
fijne dag !
Dat is een leuke gedachte @Tinneke2 maar niet mogelijk.
Je kan enkel de gekregen cadeaus schenken aan iemand die jij als familie hebt toegevoegd. Zo de cadeaus weg schenken zal helaas niet gaan.
@@Jammer kon ik ze aan een van jullie weg schenken .pff allee dan maar zien wat er nog is op reis ga ik al niet zeker niet alleen .🧐toch bedankt 🙏
Kan onderstaande link jou helpen?
Hierin staat alle info omtrent het delen van Orange Thank You met je familie en ook alle beperkingen zoals je maar kan lid zijn van 1 familie.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |