Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-19 13h59
Antwoorden: 6 antwoorden
Pas gestart met Easy Internet @ home met Flybox 4G+. Werkt prima.
Voor de grap belde ik zelf eens het gekoppelde gsm-nr op. Totaal onnodig en niet bedoeld, I know.
Maar wat gebeurt dan: de 4G-verbinding valt weg en rood lampje op de Flybox. Bij reboot opgelost.
Kan gebeuren dat iemand een verkeerd nummer belt (in casu mijn nummer) en dan dit probleem genereert.
Is er een oplossing?
Grtz, Tom
Pas gestart met Easy Internet @ home met Flybox 4G+. Werkt prima.
Voor de grap belde ik zelf eens het gekoppelde gsm-nr op. Totaal onnodig en niet bedoeld, I know.
Maar wat gebeurt dan: de 4G-verbinding valt weg en rood lampje op de Flybox. Bij reboot opgelost.Kan gebeuren dat iemand een verkeerd nummer belt (in casu mijn nummer) en dan dit probleem genereert.
Is er een oplossing?Grtz, Tom
Ugh @tomvanthuyne,
De Orange-stamleden van de technische dienst hebben dezelfde test uitgevoerd, maar het probleem deed zich niet voor zoals je hierboven beschreven hebt.
@Jerre: wij kunnen je ook verzekeren dat dit zeker niet de oorzaak is van de "disconnections".
Dans de overwinning tot in de nacht
✋ Totems Groet ✋
Hallo Grote Wijze,
Dank voor je tamtam
Zopas heb ik de test die ik beschreef nog eens uitgeoerd met zelfde gevolg:
Geen 4G meer, rode led i.p.v. blauw op de flybox en reboot nodig.
Hebben jullie een verklaring voor het afwijkende gedrag van mijn flybox t.o.v. de test die jullie deden?
Hallo Grote Wijze,
Dank voor je tamtamZopas heb ik de test die ik beschreef nog eens uitgeoerd met zelfde gevolg:
Geen 4G meer, rode led i.p.v. blauw op de flybox en reboot nodig.Hebben jullie een verklaring voor het afwijkende gedrag van mijn flybox t.o.v. de test die jullie deden?
Ugh @tomvanthuyne,
Ik ben bang dat we niet kunnen uitleggen waarom je dit probleem ondervindt. De Orange-stamleden kunnen namelijk het probleem niet reproduceren.
Wat je wel kan doen is een update uitvoeren van de nieuwste beschikbare firmware van de Flybox, maar dit is echter geen garantie :-/.
Verf met alle kleuren van de wind
🏹 Totems Saluut 🏹
@tomvanthuyne dit moet je zeker aan Orange melden zodat ze inkomende oproepen op die nummers blokkeren.
Mogelijk heb je de oorzaak gevonden van de disconnects bij andere klanten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |