annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox & smartphone of tablet

Topic gestart op: 29-09-19 14h22

Antwoorden: 21 antwoorden

special1
Aspirant verkenner

Flybox & smartphone of tablet

Heb dus een flybox opgezet en pc en laptop probleemloos aangesloten.  Indien ik nu een smarphone of tablet wil aansluiten vraagt hij ww, bij ingave van ww kan ik verbinden niet indrukken precies ofdat ww te kort is.  Gekend probleem?

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@special1  nee u bepaald uw eigen wachtwoord en als de tablet als de laptop met hetzelfde wachtwoord werken ligt het daar niet aan. Kan u eens de tablet en laptop en dergelijke eens de verbinding verbreken en dan enkel de gsm eens proberen? Moest die dan wel verbinden dan terug de tablet en laptop terug verbinden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
special1
Aspirant verkenner

alle toestellen ontbonden, gsm geprobeerd zelfde resultaat, ww veranderd, kan nu wel verbinden maar onjuist ww.  blijft dus zoeken wat probleem is

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@special1  reset uw flybox is eens in zijn geheel. Dat betekend wel dat u het ww moet gebruiken dat Orange u heeft gegeven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
special1
Aspirant verkenner

dat was de eerste EHBO, zelfde resultaat

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@special1 dan zou ik eens contact opnemen met de klantendienst of eventueel via facebook bericht sturen. Moest er hier nog iemand zijn die hetzelfde heeft meegemaakt zou dat misschien kunnen lijden tot een oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen