Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-20 08h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb al mijn data verbruikt op mijn flybox (per ongeluk onedrive laten syncroniseren, dom ik weet het).
Dan heb ik via extra opties en diensten 10 euro bijgekocht. Die verschijnen mooi in mijn klantenzone.
Echter ik had verwacht tegen de normale snelheid te kunnen surfen maar ik blijf tegen zeer lage snelheid surfen, zo een 0,4Mbps.
Is dit normaal, dien ik nog iets te doen?
Alvast bedank voor de reactie.
Luc
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik heb vorige week, vrijdag denk ik, bijgekocht.Dus dat zou toch al in orde dienen te zijn.
Ik neem kontakt op met de klantendienst zoals je adviseert.
Alvast super bedank voor de hulp.
Groeten,
Luc
@Luc144 zoals ik kan zien en als ik het goed gelezen heb ben je door je piekuren heen , dus sta je automatisch op verlaagde snelheid. Maar ik zie wel dat je vandaag dat extra volume hebt bij gekocht. Zou het even een kans geven door te wachten. Moest het geen verandering geven zou ik eens bellen naar de klantendienst hoe het precies zit. Ik zelf heb geen flybox dus weet niet wanneer je je volledige snelheid weer krijgt. Zoals ik het lees zou dat in de dal uren terug zijn maar dat is hoe ik het lees wat je gestuurd hebt. Dat betekend dat in de piekuren de verlaagde snelheid blijft werken.