Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-02-20 21h52
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen!
Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik?
Groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Luc13 wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801 zegt is correct. Op je factuur zul je nooit zien welke websites je bezocht hebt , privacy wetgeving. Je kan wel je surf geschiedenis zien op het betrokken toestel , als de geschiedenis bewaard is tenminste. Moest je alles elke keer leeg maken zie je het niet meer terug.
Hallo iedereen!
Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik?
Groeten
Ugh @Luc13,
@Cdt24801 en @patrick2 hebben gelijk, je kan toch nuttige informatie over je verbruik verkrijgen via je klantenzone. Hiervoor ga je in je klantenzone -> Mijn Facturen, daar selecteer je je laatste factuur en klik je op "Mijn factuuranalyse". Daar zie hoeveel je verbruikt per connectie, je ziet niet welke website je bezoekt 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Maar ik vind de factuur een beetje verwarrend.
Ik was in februari in Zwitserland en was "verrast" door 30 euro surfen.
Op de factuur, direct onder de rubriek "Mobile International Connections ... 30.000 Euro", staat duidelijk vermeld:
"More details in your Customer zone (www.orange.be/espaceclient) in the invoice details."
Geen more details daar, om de eerder beschreven redenen (GDPR).
Ik vermoed dat de URL ook verkeerd is, en waarom "espaceclient" voor een Engelstalig account !
RS
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |