annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox geen internet na inactiviteit 6maanden.

Topic gestart op: 27-03-21 23h41

Antwoorden: 5 antwoorden

LindaR
Gewaardeerd verkenner

Flybox geen internet na inactiviteit 6maanden.

OPGELOST

Ik heb vorig jaar juni een flybox gekocht voor mijn 2de residentie in de ardennen. Heeft altijd perfect gewerkt. Nu ben ik 6 maanden niet geweest en bij aankomst vandaag merk ik dat ik geen internet connectie meer heb, internet lampje is rood. Mij gsm 4g werkt perfect dus geen signaal probleem. Wordt je flybox.sim automatisch gedeactiveerd na tijd van inactiviteit ook al betaal je netjes abonnement? Heb al meerdere malen gereset. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

@LindaR Misschien moet je eens kijken in je klantenzone, onder toestellen, of je simkaart niet geblokkeerd is. Als dit wel het geval is, kan je het deblokkeren.

Het is ook mogelijk dat je de flybox moet heractiveren via de website: flybox.home.

Volg dan de rest...

 

Ik hoop dat het helpt...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Surfer
Ervaren genezer

@LindaR Misschien moet je eens kijken in je klantenzone, onder toestellen, of je simkaart niet geblokkeerd is. Als dit wel het geval is, kan je het deblokkeren.

Het is ook mogelijk dat je de flybox moet heractiveren via de website: flybox.home.

Volg dan de rest...

 

Ik hoop dat het helpt...

LindaR
Gewaardeerd verkenner

Thanks. Door op de flybox.home page te gaan zag ik dat mijn simkaart niet werd gevonden. Ik heb deze dan verwijderd en terug gezet nog eens reset gedaan en nu werkt hij weer perfect!!

Josette
Wijze
Wijze

@LindaR  goedemorgen,

je krijgt deze eerst van mij:

Tagnieuw.jpg

Dan heb ik 2 onderwerpen erover gevonden, kijk daar maar eens

moest het niet helpen kom dan eventjes terug.

Klik op de blauwe hier: en op deze hier

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
LindaR
Gewaardeerd verkenner

Dag Josette,

 Nee dit heb ik allemaal al geprobeerd. Volgens helpdesk is er incident met flybox  aan de hand en moet ik gewoon wachten en af en toe resetten in de hoop dat het terug werkt.

Leden met de meeste pluimen