annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Topic gestart op: 12-11-20 13h10

Antwoorden: 20 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Voor de Flybox gebruikers onder ons is er wat veranderd kwa regelgeving voor het gebruik van de Flybox. 

Daar waar men vroeger de Flybox overal naar toe kon zetten , denk aan een tweede verblijf , is het nu beperkt tot één adres om de Flybox te gebruiken. Dit is iets wat Orange beslist heeft en is ook na te lezen in de voorwaarden. 

Mobiliteit: voorwaarden

Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.

Bron : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox

Het gebruik was zo ie zo al niet mogelijk in het buitenland dus die regel is ongewijzigd gebleven. 

Moest je de Flybox willen gaan gebruiken op een ander adres is het beste om de klantendienst te contacteren en vragen wat je het beste kan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Gregory
Wijze
Wijze

Staat in de voorwaarden @phil48 

Home Flybox: 150 GB data | Orange België

Mobiliteit: voorwaarden

Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.

phil48
Leidende verkenner

I know, maar de mijne is altijd op die locatie (mijn ander adres) blijven staan en dat heeft tot voor kort (in april) gefunctioneerd. Vandaar dat ik het vreemd zou vinden dat het ineens niet meer zou werken zonder dat ik verwittigd werd. En de helpdesk die een dossier opmaakte heeft er ook niet over gerept.

In ieder geval ga ik het volgende week nog eens proberen en als het dan nog steeds niet werkt op de andere locatie, annuleer ik het gewoon. Basic internet van Telenet kost amper iets meer, met een hogere snelheid en het verbruik maakt geen verschil tussen piek en daluur.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Misschien melden dat je vast adres die andere locatie is, @phil48 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Ze weten dat al twee jaar, staat zelfs op mijn registratie document.

En heb het ook nog tegen de helpdesk gezegd, allez ja - na drie keer te zijn doorgeschakeld was ik eindelijk bij de juiste dienst.

In ieder geval geef ik het nog een kans, uiteraard 🙂

0 pluimen
Fonzie
Ervaren verkenner

Hoi Patrick

Daar moet ik je ongelijk in geven, ik bezit een Flybox en ik kan hem op meerdere plaatsen gebruiken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen