Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-20 13h10
Antwoorden: 20 antwoorden
Voor de Flybox gebruikers onder ons is er wat veranderd kwa regelgeving voor het gebruik van de Flybox.
Daar waar men vroeger de Flybox overal naar toe kon zetten , denk aan een tweede verblijf , is het nu beperkt tot één adres om de Flybox te gebruiken. Dit is iets wat Orange beslist heeft en is ook na te lezen in de voorwaarden.
Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.
Bron : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox
Het gebruik was zo ie zo al niet mogelijk in het buitenland dus die regel is ongewijzigd gebleven.
Moest je de Flybox willen gaan gebruiken op een ander adres is het beste om de klantendienst te contacteren en vragen wat je het beste kan doen.
Klopt. Dat is net de clue van deze ganse discussie. Omdat de Go extreme beperkt is, is de Flybox handig.
Daarom heb ik beide.
Ja is dat zo? Heb mijn flybox al vaker meegenomen naar vrienden en kennissen en werkt overal perfect waar er 4G is
@digiboy40 schreef:
Ja is dat zo? Heb mijn flybox al vaker meegenomen naar vrienden en kennissen en werkt overal perfect waar er 4G is
Zoals ik eerder reeds aanhaalde: misschien kan het nog wel in sommige gevallen, maar het mag niet meer....
Ja het is zo want de regelgeving is veranderd. Vroeger kon je dit doen maar ze hebben het zo aangepast dat dit niet meer kan.
Heb je daar een link naar? Ik heb die Flybox op een ander adres en werkte tot voor kort prima. Onlangs gestopt met werken, maar ik heb nooit een melding gekregen van Orange. Dacht dat het een technisch probleem was (signaal of dergelijke), maar dit zou ook kunnen.
Heb hem deze week getest (na nogmaals een telefoontje met helpdesk) op mijn vast adres en daar werkt het wel. Vreemd dat de helpdesk me daar dan niet op wees ??
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |