annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutieve melding buitenlands mobiel internet opgebruikt

Topic gestart op: 01-08-18 10h30

Antwoorden: 7 antwoorden

charliefoubert
Ervaren verkenner

Foutieve melding buitenlands mobiel internet opgebruikt

Beste,

Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

BF1857C0-C88A-488E-BD70-AB307B723EBB.png

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze


@charliefoubert  schreef:

Dat kan ik zeker doen, hoop alleen dat ik niet wordt aangerekend voor die 60€..


Dat is iets dat je moet onderhandelen met de klantendienst. Kwestie van de omstandigheden zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven en beroep doen op hun begrip en klantgerichtheid .....

Indien het allemaal in de sacoche komt, nadien hier in geuren en kleuren weergeven zodat iederen kan zien dat Orange toch wel klantvriendelijk is / kan zijn Smiley TongSmiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@charliefoubert,

Je hebt toch niet toevallig een toestel van het merk Apple? Die dingen staan erom bekend van vanalles heimelijk door te sturen en daarvoor kosten aangerekend te krijgen die steeds buiten het gewone abonnement vallen ... bvb IMessage

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
charliefoubert
Ervaren verkenner

Hi,

Ik heb inderdaad een Apple toestel maar imessage komt ook enkel binnen over de wifi hier aangezien ik mobiel datanetwerk en dataroaming bij aanvang van de reis volledig heb afgezet..

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen