Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Als ik mij elders begeef dan thuis krijg ik normaal automatisch toegang tot mijn mobiel internet 4G. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen maar sinds enkele dagen krijg ik geen 4G (mobiel internet) meer. Iemand nog dit probleem en die weet hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Katrijn je kan altijd eens op die bepaalde plaats(en) je gsm eens herstarten. Soms kan dat helpen omdat je gsm dan geen ontvangst heeft met de mast voor een mobiele data connectie tot stand te brengen.
Je instellingen kan je altijd nakijken want misschien is er iets veranderd oor een update of iets anders in je gsm , de gebruiker veranderd meestal niks.
Hier kan je eens kijken of de instellingen correct staan :
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen
Ik moet mijn gsm nooit herstarten om internet te hebben dat gaat allemaal vanzelf.
Wat voor toestel heb je ?
Dag @Katrijn
Ik zou de instellingen toch eens nazien. Staat je 4G aan ?
Je kunt ook thuis efkens de wifi van je telefoon afzetten en zien of je dan 4G krijgt
Thuis krijg ik ook geen 4G. Mobiele gegevens staat nochtans aan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |