- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen extra data voor "Orange Flybox" internet klanten?
Ik lees overal maar dat de mensen nu extra data krijgen in deze "corona" periode. Maar blijkbaar niet voor de Orange Flybox klanten? Is toch ook "internet@home"?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hier nog steeds maar 10GB. Technische dienst ging het eens nakijken want volgens de verder erg vriendelijk dame van de helpdesk lijkt het alsof ik de 50 wel gekregen heb, maar daar is volgens mij de betaalde 40 nog bij inbegrepen, tenzij ik op 1 werkdag 50GB zou verbruikt hebben.
Degene die al volume gekocht hadden en 50 bijkregen: is dat bij jullie een aparte balk of is het gewoon van bvb. 25 naar 75 beschikbaar gegaan dan ?
Ben wel blij met de 10 en de afhandeling tot nu toe, maar zou het toch jammer vinden 40 eur extra te moeten betalen ;).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Alles staat op de surfherlaadbeurt balk.
Ik had bijgekocht had nog 8 GB over. Op een dag stond daar 18GB, en 2 dagen later 56GB, ik had ondertussen 2GB verbruikt.
Dus in totaal 50GB extra op de surfherlaadbeurt balk.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb 10 GB bijgekregen, ik had 25GB bijgekocht en de teller staat nu op 35GB.
Geen 50GB maar ik ben toch heel blij met dit geschenk.
De trage snelheid (0.5Mbps) is ook opgelost ik kan nu snel surfen (+- 30-40 Mbps)
Ze hebben hard gewerkt daar bij Orange. (denk ik toch)
