Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-18 11h02
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing
mvg
Ingrid
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing
mvg
Ingrid
Ugh! @wookie1
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.
Totem
Hallo
mvg
Ingrid
Ugh! @wookie1
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.
Totem
Het feit dat u mobiel internet niet functioneert kan diverse redenen hebben.
Het is misschien best om even onze technische dienst op te bellen op het gratis nummer 5000 vanuit je Orange GSM nummer (optie 4-4) om zo tot een snelle oplossing te komen.
Onze techische dienst is dagelijks bereikbaar tot 22 uur.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |