Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-20 14h49
Antwoorden: 11 antwoorden
(Beste) Orange,
Even deze weg proberen. Na tariefwijziging twee weken terug, is mijn mobiel nummer van jullie netwerk. Veel telefoontjes naar de 5000, evenveel dossiernummers en beloftes later, kan ik jullie enkel bedanken voor de vele dossiernummers en valse beloftes.
Mag ik met aandrang vragen om respect te tonen en dit deftig af te handelen, geen antwoorden te geven om contact met ons op te nemen binnen de 24/48h en dit niet waar te maken, telkens opnieuw?
Hopend op een constructief antwoord
Hopelijk is je probleem inmiddels opgelost.
Nog steeds geen oplossing, en er zit eerstdaags nog geen aan te komen ook.
Oei @Annelies2 hoe komt dat ?
Orange die het niet opgelost krijgt 😡
Dan is er toch een serieus probleem @Annelies2 . Hebben ze je informatie gegeven wat het probleem is?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |