Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-23 11h31
Antwoorden: 2 antwoorden
We willen voor een volleybaltornooi op 29 en 30 juli de flybox 150 GB gebruiken voor ons internet. Ik zou enkel de flybox willen hebben voor een weekend. Is dat mogelijk en hoe lang van te voren moet ik ze bestellen?
Een alternatief dat op dezelfde manier werkt is Tadaam. Dat kost 40€/mnd. en is maandelijks opzegbaar zonder bijkomende kosten. Je hebt hier wel 300 GB. En ik zou op voorhand controleren of je een goeie ontvangst hebt van het Telenet-netwerk, want dat wil wel eens tegenvallen.
Dat zal moeilijk gaan, @BBK Ze worden niet verhuurd. Je moet ze bestellen met een verbintenis van 12 maand. Als je opzegt kost die 129 EUR.Home Flybox: 150 GB data | Orange België
Je zou beter je huidig abonnement verhogen naar een Go Extreme (300 GB) en je phone als hotspot instellen. Na een maand kun je je abonnement dan terug verlagen naar je gewone Go Plus of zo