- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen of weinig mobiel internet
Sinds een kleine 3 weken heb continu weinig bereik met mobiel internet. Zelfs soms geen internet terwijl mijn facturen perfect betaald worden. Ben speciaal overgestapt omdat orange een goed bereik heeft en goed mobiel internet.
Mvg, Bart
3 ANTWOORDEN 3
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen Bart 🙂
Er zijn verschillende redenen waarom dit zou kunnen gebeuren.
- U zit in een gebied waar u slecht bereik heeft:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/dekkingskaart - U heeft metalen rolluiken voor uw ramen en wanneer u deze laat zakken, kunnen deze het signaal belemmeren (Faraday effect)
- Uw dataverbruik heeft uw bundel overschreden waarna Orange de snelheid naar beneden heeft gedraaid.
- Uw telefooninstellingen zijn veranderd waarbij Roaming uitstaat of waarbij het 'Preferred network type' in uw telefoon niet langer op 4G/5G staat maar bijvoorbeeld op 3G
Hopelijk helpen deze tips u op weg.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Misschien woon je in een zone waar er weinig bereik is voor orange. Of heb je het overal?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heeft niks te maken met facturen perfect betalen, @Bart--811
Ofwel is er in je zone een verminderd bereik - laat iemand met zijn eigen gsm eens testen (met Orange abonnement), of steek je sim even in een ander toestel
Ofwel is je gsm wat achteruit gegaan
