annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met Whatsapp en Telegram via 4G

Topic gestart op: 20-01-19 15h46

Antwoorden: 20 antwoorden

Aesop
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Telegram via 4G

Dag community

Sinds kort kan ik geen verbinding meer maken met Whatsapp en Telegram via het 4G netwerk. Verschillende andere apps geven geen problemen.

Het vreemde is, dat via een WIFI aansluiting Whatsapp & Telegram wel connectie maakt. Ik ben niet zeker, maar ik heb het gevoel dat de problemen zijn gestart na het vervallen van mijn Fun Pass.

Waarschijnlijk ga ik hier als oplossing krijgen om MWORLD.BE te proberen. Maar dat heb ik al gedaan.

Heeft iemand hier ook problemen mee? Want ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is.

Toestel: Iphone 5S.

Groeten
Aesop

 

Labels (1)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:

@Ozlem1995   bel morgen tijdens de week eens opnieuw, als andere apps wel mobiel internet hebben (en je mobiel internet voor deze 2 apps niet zelf geblokkeerd hebt) ligt het probleem zeker bij Orange.


Als @Ozlem1995  een Fun Pass heeft is het raadsel opgelost. Er zijn van Orange uit problemen met de Fun Pass waardoor sommige apps niet werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Nu ik even stilsta bij het onderwerp fun pass, herinner ik me dat ik dit 1x had toegepast na het verbruik van mijn 4G. Ik weet het niet zeker, maar denk dat ik VOOR de fun pass ook geen gebruik kon maken van snapchat en whatsapp. Maar moest dit toch gebeurt zijn na mijn fun pass, moet ik beter nog eens bellen naar de technische dienst of ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ozlem1995 

Het is niet de eerste keer dat de Fun Pass problemen schept met de werking van enkele specifieke apps. Met de zoek-functie zul je daar nog posts over vinden.

Gelet op de symptomen vermoed ik dat je het toch in die richting gaat moeten zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Een Fun Pass heb ik niet, ze waren echt onbeleefd aan de lijn vandaag. Ik zal morgen nog eens proberen bellen. Desnoods vraag ik een nieuwe nummer, als ze er ook geen geld om vragen natuurlijk. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Aesop en als u probeerd de simkaart in een ander toestel en dan de 4G connectie start kan u dan wel de APPS gebruiken? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen