annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met Whatsapp en Telegram via 4G

Topic gestart op: 20-01-19 15h46

Antwoorden: 20 antwoorden

Aesop
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Telegram via 4G

Dag community

Sinds kort kan ik geen verbinding meer maken met Whatsapp en Telegram via het 4G netwerk. Verschillende andere apps geven geen problemen.

Het vreemde is, dat via een WIFI aansluiting Whatsapp & Telegram wel connectie maakt. Ik ben niet zeker, maar ik heb het gevoel dat de problemen zijn gestart na het vervallen van mijn Fun Pass.

Waarschijnlijk ga ik hier als oplossing krijgen om MWORLD.BE te proberen. Maar dat heb ik al gedaan.

Heeft iemand hier ook problemen mee? Want ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is.

Toestel: Iphone 5S.

Groeten
Aesop

 

Labels (1)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Amber
Gewaardeerd verkenner

Beste

Heb exact hetzelfde probleem als blijkbaar vele andere mensen. Is het noodzakelijk dat ik het nummer 5000 bel opdat het probleem voor mij wordt opgelost? Of wordt dit sowieso bij iedereen opgelost van zodra er een oplossing is gevonden? 

Vriendelijke groeten! 

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

ga eens checken via

instellingen van je telefoon , dan mobiele gegevens, dan apps in netwerk, en daar kan je zien of je mobiele gegevens en /of wifi opstaan bij welke apps. daar heb ik het bij mij ondertussen in orde gekregen. veel succes

 

 

0 pluimen
Amber
Gewaardeerd verkenner

Mijn mobiel internet staat aan voor alle apps in kwestie 🙂 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Aesop   als de Fun Pass vervallen is (of actief maar geen belwaarde meer) dan zou alle data gewoon van het andere datavolume moeten afgaan.

Je hebt dus nog data over want andere apps werken via 4G, heb je nog belwaarde ?
Misschien is het een fout in het Fun Pass systeem (geen belwaarde, zogezegd geen andere data meer over -> blokkering Fun Pass apps).

Je weet nooit, herstart je toestel ook eens.

0 pluimen
Aesop
Gewaardeerd verkenner

Ik heb nog belwaarde en data. Andere apps werkte zonder problemen via 4G. Het was enkel Telegram en Whatsapp die geen connectie meer maakte. Als het een blokkering was van de fun pass apps dan had ik ook geen connectie mogen hebben naar Instagram en dat ging wel. Allemaal heel bizar maar ik ben blij dat het terug werkt.

Leden met de meeste pluimen