Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Geschiedenis mobiele data op factuur

OPGELOST

Hallo iedereen!

Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? 

Groeten

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Geschiedenis mobiele data op factuur

@Luc13 

Ik vrees dat je enkel kan zien hoeveel data je globaal verbruikt hebt. Een surfgeschiedenis wordt niet bijgehouden. Ik denk zelfs dat ze dat niet eens mogen doen. GDPR weetjewel ...

Highlighted
Ervaren sjamaan

@Luc13  wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801  zegt is correct. Op je factuur zul je nooit zien welke websites je bezocht hebt , privacy wetgeving. Je kan wel je surf geschiedenis zien op het betrokken toestel , als de geschiedenis bewaard is tenminste. Moest je alles elke keer leeg maken zie je het niet meer terug.

Highlighted
Aspirant verkenner

@patrick2 is dit ook het geval als het bijvoorbeeld om een GSM abonnement via een bedrijf gaat? 

Highlighted
Ervaren sjamaan

@Luc13  ja zeker . Voor elk abonnement geldt het hetzelfde principe dat dus geschiedenis van gezochte websites niet zichtbaar is op een factuur.Maar op de gsm kan het dus zichtbaar zijn in de geschiedenis van opgezochte websites in de webbrowser.

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen!

Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? 

Groeten

Ugh @Luc13,

@Cdt24801 en @patrick2 hebben gelijk, je kan toch nuttige informatie over je verbruik verkrijgen via je klantenzone. Hiervoor ga je in je klantenzone -> Mijn Facturen, daar selecteer je je laatste factuur en klik je op "Mijn factuuranalyse". Daar zie hoeveel je verbruikt per connectie, je ziet niet welke website je bezoekt 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Dat is een nuttige tip, dankuwel 😊

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem