annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschiedenis mobiele data op factuur

Topic gestart op: 20-02-20 21h52

Antwoorden: 9 antwoorden

Luc13
Aspirant verkenner

Geschiedenis mobiele data op factuur

OPGELOST

Hallo iedereen!

Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? 

Groeten

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Luc13  wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801  zegt is correct. Op je factuur zul je nooit zien welke websites je bezocht hebt , privacy wetgeving. Je kan wel je surf geschiedenis zien op het betrokken toestel , als de geschiedenis bewaard is tenminste. Moest je alles elke keer leeg maken zie je het niet meer terug.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen!

Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? 

Groeten

Ugh @Luc13,

@Cdt24801 en @patrick2 hebben gelijk, je kan toch nuttige informatie over je verbruik verkrijgen via je klantenzone. Hiervoor ga je in je klantenzone -> Mijn Facturen, daar selecteer je je laatste factuur en klik je op "Mijn factuuranalyse". Daar zie hoeveel je verbruikt per connectie, je ziet niet welke website je bezoekt 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Dat is een nuttige tip, dankuwel 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem 

Dat is een nuttige tip, dankuwel 😊

Met veel plezier ^^ @Cdt24801

RobS707
Gewaardeerd verkenner

Maar ik vind de factuur een beetje verwarrend.
Ik was in februari in Zwitserland en was "verrast" door 30 euro surfen.
Op de factuur, direct onder de rubriek "Mobile International Connections ... 30.000 Euro", staat duidelijk vermeld:
"More details in your Customer zone (www.orange.be/espaceclient) in the invoice details."

Geen more details daar, om de eerder beschreven redenen (GDPR).
Ik vermoed dat de URL ook verkeerd is, en waarom "espaceclient" voor een Engelstalig account !

RS

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen