annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschiedenis mobiele data op factuur

Topic gestart op: 20-02-20 21h52

Antwoorden: 9 antwoorden

Luc13
Aspirant verkenner

Geschiedenis mobiele data op factuur

OPGELOST

Hallo iedereen!

Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? 

Groeten

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Luc13  wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801  zegt is correct. Op je factuur zul je nooit zien welke websites je bezocht hebt , privacy wetgeving. Je kan wel je surf geschiedenis zien op het betrokken toestel , als de geschiedenis bewaard is tenminste. Moest je alles elke keer leeg maken zie je het niet meer terug.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RobS707 

waarom "espaceclient" voor een Engelstalig account !

Omdat Orange van huis uit Franstalig is. De onderliggende namen van elementen zijn eigenlijk niet relevant voor de klant. De programmeurs houden daar geen rekening mee. Dit is slechts een adres alwaar het desbetreffende element te vinden is. In dat element zelf zit dan weer code om de juiste taalversie te gebruiken. Alhoewel het ook daar al eens mis kan gaan.

Zonder diep te willen gaan: een meertalige website wordt slechts éénmaal gemaakt. Op alle plaatsen waar tekst komt te staan, staat geen tekst maar een "placeholder". En voor iedere taal die beschikbaar is bestaat een tabel met alle teksten van de website, ieder met een adres. Wanneer je de website bezoekt zal uw taalkeuze dan bepalend zijn voor welke tabel gebruikt wordt om overal de juiste tekst in te vullen.

Bijgevolg zijn de namen van de elementen waaruit de website zelf bestaat volledig irrelevant voor de gebruiker.

Los daarvan, ook op dit forum merk je op heel veel plaatsen en aan kleine dingen dat dit forum gemaakt is door Franstaligen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Luc13  wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801  zegt is correct. Op je factuur zul je nooit zien welke websites je bezocht hebt , privacy wetgeving. Je kan wel je surf geschiedenis zien op het betrokken toestel , als de geschiedenis bewaard is tenminste. Moest je alles elke keer leeg maken zie je het niet meer terug.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Luc13
Aspirant verkenner

@patrick2 is dit ook het geval als het bijvoorbeeld om een GSM abonnement via een bedrijf gaat? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Luc13  ja zeker . Voor elk abonnement geldt het hetzelfde principe dat dus geschiedenis van gezochte websites niet zichtbaar is op een factuur.Maar op de gsm kan het dus zichtbaar zijn in de geschiedenis van opgezochte websites in de webbrowser.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luc13 

Ik vrees dat je enkel kan zien hoeveel data je globaal verbruikt hebt. Een surfgeschiedenis wordt niet bijgehouden. Ik denk zelfs dat ze dat niet eens mogen doen. GDPR weetjewel ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen