annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gisteren nog 6 GB data, nu sta ik - 1396251618 Bytes?

Topic gestart op: 29-12-21 09h00

Antwoorden: 7 antwoorden

Bean
Gewaardeerd verkenner

Gisteren nog 6 GB data, nu sta ik - 1396251618 Bytes?

Gisteren nog ongeveer 6 GB data, en na misschien in totaal 1 u youtube was de data volledig op?

Ik kreeg de melding op m'n dashboard dat ik -1396251618 bytes sta?

De dag ervoor nog maar 8 GB data aangekocht en vlak na aankoop was er al 1,29 GB van de data verdwenen? Hoe kan dit?

Ik ben Tempo Giga btw.

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Dat moet ergens een fout in de voorstelling zijn @Bean 

Het kan niet negatief zijn, en herlaadkaarten kunnen niet buiten de limiet gaan

patrick2
Wijze
Wijze

@Bean 

Je hebt deze vraag al eerder gesteld dus waarom maak je elke keer een nieuw topic ? Voor ons is dit heel erg verwarrend , of wel antwoord je onder je eerst gemaakte topic of anders wacht je tot iemand reageerd onder je gemaakte topic.

Heb net eens gekeken als je YouTube kijkt op FullHD dan heb je ongeveer 1.2 GB nodig aan mobiele data. 

Bij het streamen van een lage resolutie YouTube video, verbruik je zo’n 5 MB data per minuut. Stream je liever in de hoogste resolutie, Full HD, dan kost het je ruim 23 MB data per minuut. Kijk je een complete film via Netflix, dan kost dit je gemiddeld 2 GB aan data.

Je hebt aangegeven dat je na een uur al 1.29 Gb kwijt bent dus dat klopt wel hé. Waar je jou resterende naar hebt gedaan geen idee dus dan is de vraag wat heb je naast het YouTube gebruik nog gedaan ? Of heb je toevallig ook YouTube in 4K gekeken ? Want dan ga je serieus een verbruik zien op je data. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bean
Gewaardeerd verkenner

Zonet terug 8 GB aangekocht voor 15€ en terug komt er maar 6,7 GB op het dashboard??

0 pluimen
Bean
Gewaardeerd verkenner

Omdat dit een ander probleem is voor mij. Het aantal MB enz weet ik ook wel, het gaat er om dat er 6 GB verdwenen is in een in mijn ogen een abnormale korte tijd youtube.

Het gaat er ook om dat vlak na de aankoop er 1, 29 GB weg is (vorige topic), dus ZONDER al naar youtube te hebben gekeken. Vlak na aankoop stond er nog maar 6,71 GB op het dashboard.

En mijn excuses moest het verwarrend zijn, maar ik gebruik dit kanaal niet vaak.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen