annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data verdwenen vlak na aankoop 8 GB data voor 15€

Topic gestart op: 28-12-21 09h24

Antwoorden: 3 antwoorden

Bean
Gewaardeerd verkenner

Data verdwenen vlak na aankoop 8 GB data voor 15€

Gisteren heb ik 8 GB data voor 15€ gekochten en vanaf dit verscheen op mijn dashboard, was er al 1,29 GB data verdwenen?? Hoe is dit mogelijk?

Vaak is de beschikbare hoeveelheid data ook niet up to date, zodat het voorkomt dat er ineens niet meer genoeg data beschikbaar is. De verbruikte data gaat er pas enige tijd later af, nooit in real time.

Zo gebeurt het dat ineens mijn data op is en er niet meer herladen kan worden, omdat je hiervoor internet nodig hebt? Toch een beetje absurd vind ik.

Ik heb een prepaid Tempo Giga

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Bean
Gewaardeerd verkenner

Dat klopt dat ik extra data cadeau had gekregen. Ik heb youtube gekeken en ineens was er geen verbinding meer, data op dus. Toen 8 GB bijgekocht en toen deze verscheen was er dus al 1,29 GB data weg en de extra data stond er nog? Btw ook geen uren Youtube gekeken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bean 

Ik zie dat je ook nog een paar MB hebt staan aan extra surf volume. Misschien gekregen als cadeau of zo geen idee maar als je dan een update doet of gaat surfen en je data is niet toereikend dan zal dit van je nieuwe data afgaan. 

Surf je ook constant via 4G ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bean
Gewaardeerd verkenner

Dat klopt dat ik extra data cadeau had gekregen. Ik heb youtube gekeken om die data op te maken en ineens was er geen verbinding meer, data op dus. Toen 8 GB bijgekocht en toen deze verscheen was er dus al 1,29 GB data weg. De  320 MB van orange thank you stond nog op het dashboard vermeld. Btw ook geen uren Youtube gekeken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen